Friday, October 16, 2009

nk beli kereta guna statment income sendiri...kereta pe..?? adalah.... DUIT BUKAN PENYELESAIAN SEMUA MASALAH!!!!! TETEPI TAKDE DUIT ITULAH MASALAH...... SETUJU????? KALO TAK SETUJU CAMANE RAMAI ORG NK MASUK AF, RAJA LAWAK N SEBAGAINYER??? DISINI SAYA INGIN BERKONGSI PADA SIAPA YANG SUDI NK BERUBAH N BESIKAP POSITIF... BUKAN SUSAH MAHU SUSAH dalam bisnes ni korang buleh pilih samada nak jual barang atau pun tak (barang dia macam vitamin, barang2 kesihatan, etc)... macam saya, saya tak suke jual barang...so, saya takdela jual barang.... senang kalo nak tau detail lagi... 1-Wajib datang berjumpa saya¿ Saya tak akan explain dalam kat sini @ dalam tpon..ini adalah bisnes jangka panjang dan kita bercerita tentang income RM1-RM10k sehari..langsung tak logik kalau tak jumpa. (yg jauh ada cara lain utk aku explain) 2-sms nama utk set appointment dengan aku.... siapa yang benar benar serius akan dapat income sepertimana yang telah berjaya dan kaya dalam Unstoppable.... 012-3010760(aboyz)

No comments:

Post a Comment